DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | DISSENY MULTIMÈDIA II | Codi | 12112235 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Gordon, S, El Marketing de Permiso, 2001, Ediciones Granica S. A. (col. "Business & Orihuela, J. L, La Revolución de los blogs: cuando las bitácoras se convirtieron en el medio de comunicación de la gente. , 2006, Madrid: La Esfera de los Libros. Rodríguez Ardura, I, Marketing.com: marketing y comercio electrónico en la sociedad de la información, 2008, Madrid: Pirámide / ESIC, cop. Villanueva Palacios, P, Televisió interactiva: de televidents a TVnautes, 2000, Barcelona: Generalitat de Catalunya. Institut Cata Sivera Bello, Silvia, Marketing Viral, 2008, Editorial UOC, Barcelona. Orihuela, J. L.; Santos, , Introducción al Diseño Digital. Concepción y Desarrollo de Proyectos de Comunicación Interactiva., 1999, Anaya Multimedia.Madrid Krug, S, No me hagas pensar, 2001, Madrid: Pearson Educación [títol original: Don't m |
Complementària | |