Tema Subtema
1- Els mestres i la llengua

2- Llengua 1 i llengua 2

3- Teories de l' adquisició (aprenentatge) de la L1-L2 (entornos bilingües)


4-L'aprenentatge d'una L3 (en entorn bilingües)


5.-Factores que intervenen en l' adquisició-aprenentatge de la L2




6- L'aprenentatge de la llengua



7- Programació de l'àrea de llengua

8- Coneixement i ús de la llengua. Les habilitats lingüístiques.

9- Enfocaments en l'ensenyament de la llengua.

10- Sociolingüística

11- Literatura
-Bilingüísme

-Conductisme, innatisme, interaccionisme i conexionisme.


-Conductisme
-Innatisme: Gramàtica Universal, “Monitor Model “ (Krashen)
-Connexionisme,Interaccionisme


- Intel.ligència, aptitud, personalitat, motivació, actitud, "learner preferences", "learner beliefs", edat d'adquisició.








Llengua instrument de comunicació i ús
Aprenentatge de la lectoescriptura, i després què?

L'avaluació

Comprensió oral, expressió oral, comprenió lectora i expressió escrita.

Text, morfosintaxis, lèxic, pronunciació i ortografia.

La llengua com a fet social