DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES LLENGÜES I | Codi | 11234101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1- Els mestres i la llengua |
|
2- Llengua 1 i llengua 2 3- Teories de l' adquisició (aprenentatge) de la L1-L2 (entornos bilingües) 4-L'aprenentatge d'una L3 (en entorn bilingües) 5.-Factores que intervenen en l' adquisició-aprenentatge de la L2 6- L'aprenentatge de la llengua 7- Programació de l'àrea de llengua 8- Coneixement i ús de la llengua. Les habilitats lingüístiques. 9- Enfocaments en l'ensenyament de la llengua. 10- Sociolingüística 11- Literatura |
-Bilingüísme -Conductisme, innatisme, interaccionisme i conexionisme. -Conductisme -Innatisme: Gramàtica Universal, “Monitor Model “ (Krashen) -Connexionisme,Interaccionisme - Intel.ligència, aptitud, personalitat, motivació, actitud, "learner preferences", "learner beliefs", edat d'adquisició. Llengua instrument de comunicació i ús Aprenentatge de la lectoescriptura, i després què? L'avaluació Comprensió oral, expressió oral, comprenió lectora i expressió escrita. Text, morfosintaxis, lèxic, pronunciació i ortografia. La llengua com a fet social |