DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES LLENGÜES I | Codi | 11234101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
REFERÈNCIES BIBLIOGRÀFIQUES BÀSIQUES
CASSANY,D (2010) Ensenyar llengua. GRAÓ DDAA. Dossiers de Rosa Sensat sobre l'aprenentatge de la lectura i l'escriptura. Rossa Sensat ELLIS, R (1997) Understanding Second Language Acquisition. OUP ELLIS, R (2001) The Study of Second Language Acquisition. OUP HALLIWELL, S (1992) Teaching children in the primary classroom. LONGMAN LEWIS, G (2009) Bringing technology into the classroom OUP LIGHTBOWN, Patsy M & SPADA, Nina (2006) How languages are learned, Revised edition OUP MENDOZA,A (2003) Didàctica de la lengua y la literatura para primaria.PRENICE HALL SCRIVENER, J (2005) Learning Teaching. Macmillan Books for Teachers. TEBEROSKY,A (2001) Proposta constructivista per aprendre a llegir i escriure. VICENS VIVES Departament d’Educació. Generalitat de Catalunya. CURRICULUM EDUCACIÓ PRIMÀRIA (Anglès). 2009
|
|
Complementària | |