DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ, LECTURA I ESCRIPTURA | Codi | 11234218 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
Activitats Introductòries |
|
Valoració de la disposició prèvia cap a l’assignatura (motivació, expectatives), la implicació i participació en la matèria, la regulació del treball autònom i en equip. |
5% | ||||||
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge |
|
La carpeta d’aprenentatge és el recull de totes les activitats realitzades en la matèria. Els criteris d’avaluació són els següents: - Ajustament a les demandes realitzades. - Actitud responsable i implicació en el treball d’equip. - Iniciativa en la cerca d’informació. - Pertinència i rellevància del treball elaborat. - Aproximació crítica i creativa en el plantejament i resolució de tasques. - Utilitza les tecnologies de la informació. - Correcció en la presentació de treballs orals i escrits. |
55% | ||||||
Proves de desenvolupament |
|
Proves d'aprenentatge referides a continguts treballats a classe i referenciats en documents i materials de treball. | 40% | ||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
D'acord amb els objectius, els continguts i el funcionament proposat, l'avaluació de l'assignatura és continuada i exigeix la implicació personal i permanent de l'alumnat en les activitats programades i en el control i la regulació de l'aprenentatge individual i col·lectiu. Des d'aquesta perspectiva, és necessari controlar la implicació responsable de l'alumnat en la proposta de treball i, en conseqüència, l'assistència regular, que en cap cas pot ser inferior al 80 % de les sessions. S'entén per assistència regular la presència de l'alumnat a les sessions tant teòriques com pràctiques previstes en el calendari de treball de la matèria. Informació sobre l'avaluació: - Per tenir dret a l'avaluació continuada és requisit imprescindible l'assistència a classe. - El portafoli o carpeta d'aprenentage es realitzarà en grup i contindrà el conjunt d'activitats descrites prèviament (Supòsits pràctics/ estudi de casos, Seminaris, Debats, Presentacions / exposicions). - Per aprovar cal un mínim de 5, tant en la prova objectiva com en l'avaluació de les carpetes d'aprenentatge de grup. La segona convocatòria manté els mateixos criteris d'avaluació, i per tant, es basa també, en l'elaboració del portafoli d'aprenentatge i en la superació d'una prova escrita. |