DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | LA SOCIETAT DEL CONEIXEMENT COM A CONTEXT DE REFLEXIÓ.VIRTUALITAT I ENSENYAMENT.TIC I GLOBALITZACIÓ | Codi | 11625211 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
ADELL, J. (2000). Enseñanza online: elementos para la definición del rol del profesor. A: CABERO, J. (coord) (2000): Las Nuevas Tecnologías para la mejora educativa. Sevilla: KRONOS. p.351-371. ALVAREZ ROJO, V.; LÁZARO, A. (coords.) (2002): Calidad de las Universidades y Orientación Universitaria. Málaga: Ed. ALJIVE ÁLVAREZ GONZÁLEZ, M. (1999): Orientación Profesional. Barcelona: Ed. CEDECS. ÁLVAREZ GONZÁLEZ, A.; BISQUERRA, R. (1996): Manual de orientación y tutoría. Vol.I. Barcelona: Ed. Praxis ARGUÍS, R.;ARNAIZ, P; BÁEZ, C.; et al (2001): La acción tutorial. El alumnado toma la palabra. Barcelona: Ed. Laboratorio Educativo i Ed. GRAÓ. CORIAT, M (ed.); ROMERO, A.; CHUNG, C.; et al (coords) (2002): Jornadas sobre tutoría y orientación. Granada: Ed. Universidad de Granada ECHEVERRÍA, B.(2004): “Caminar en relación: Tutorías personalizadas en la universidad”. En Letras de Deusto, vol. 34, nº 103. Abril-Junio 2004. GISBERT, M. (2004): La formación del profesor para la sociedad del conocimiento. Tarragona: Ed. Universitat de Tarragona GISBERT, M. (2000). El profesor del siglo XXI: de transmisor de contenidos a guía del ciberespacio. A: CABERO, J. (coord.): (2000): Las Nuevas Tecnologías para la mejora educativa. Sevilla: Ed. KRONOS. p. 315-330. GISBERT, M.; LUFI, T.; FANDOS, M. (1999). El ciberprofesor: formador en la aldea global. Tarragona: Ed. Universitat Rovira i Virgili. [online] http://tecnologiaedu.us.es/bibliovir/3.htm Consultat: 21 de maig de 2003 ISUS, S.; ARNAIZ, P. (1998). 4a edición. La tutoría, organización y tareas. Barcelona: Ed. Graó. ISUS, S. (1995): Orientación universitaria: de la Ensenyanza Secundaria a la Universidad. Lleida: Ed. Universitat de Lleida. JEDESKOG, G. (1999): Teachers and ICT. En ISAT- Conference in Dublin, July 27th – 31st 1999. |
|
Complementària | |