DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | ARQUEOLOGIA DE LA MENT I COGNICIÓ | Codi | 125031209 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1.- Conèixer i comprendre els fonaments teòrics bàsics del funcionament del cervell, i de grau mitjà sobre el llenguatge, tecnologia prehistòrica i simbolisme. | A1 A2 A3 A7 A11 A13 |
B1 B2 B4 B6 B12 B13 B14 B15 |
C1 C2 C3 C4 C5 |
2.- Aprendre a comprendre, projectar i valorar les anàlisis i els models interpretatius sobre la complexitat cognitiva d'una espècie fòssil. | A1 A2 A3 A7 A9 A10 A11 A13 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B11 B12 B13 B14 B15 |
C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
3.- Aprendre a interpretar els indicadors de la complexitat cognitiva des del registre arqueològic. | A1 A2 A3 A7 A9 A10 A11 A13 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B11 B12 B13 B14 B15 |
C1 C2 C3 C4 C5 C6 |