DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | INFÀNCIA, SALUT I ALIMENTACIÓ | Codi | 11264007 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Formació bàsica | Segon | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Tomás Ortiz, Neurociencia y educación , Madrid : Alianza,, 2009 |
Carlson B. (2001). Embriología humana y biología del desarrollo. Madrid: Harcourt. Cobos P (1999). El desarrollo psicmotor y sus alteraciones. Madrid: Pirámide. CEAC. (1997). Prevención y tratamiento de enfermedades infantiles. Barcelona: Editorial CEAC. CESNID (2001). L'alimentació de la mare i els nens petits. Barcelona: CESNID CESNID (2001). L'alimentació infantil. Barcelona: CESNID Freides D. (2002). Trastornos del desarrollo. Barcelona: Ariel Neurociencia Generalitat de Catalunya, Departament de Sanitat i Seguretat Social (1997). Consell de Puericultura. Barcelona: Autor Generalitat de Catalunya, Departament de Sanitat i Seguretat Social (1992). Guia per a la prevenció dels accidents infantils. Barcelona: Autor Generalitat de Catalunya, Departament d'ensenyament, de Sanitat i Seguretat Social (1989). Orientacions i programes. Educació infantil per a la salut a l'escola. Barcelona: Autor Luján A, Santos M. (2005). El niño en el entorno escolar: como prevenir y afrontar problemas y trastornos. Madrid: Síntesis Nelson (1999). Compendio de Pediatria (3a edición). New York: McGraw-Hill. Zuluaga J A (2001) Neurodesarrollo y estimulación. Madrid: Panamericana |
|
Complementària | |