DADES IDENTIFICATIVES 2011_12
Assignatura (*) FONAMENTS DE MÀRQUETING Codi 16214114
Ensenyament
Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Segon Primer
Impartició Modalitat per grup d'activitat Idioma d'impartició, horaris i dates d'examen
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
RYAN ., GERARD ANTHONY
COLÀS RICART, FERNANDO
Adreça electrònica fernando.colas@urv.cat
gerard.ryan@urv.cat
mar.pamies@urv.cat
Professors/es
COLÀS RICART, FERNANDO
RYAN ., GERARD ANTHONY
PÀMIES PALLISÉ, MARIA DEL MAR
Web
Descripció general i informació rellevant Assignatura de màrqueting que intenta entendre el consumidor (motivacions, personalitat, procés de compra ,etc).
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent