DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | DIDÀCTICA DE LA LLENGUA EN L'ETAPA 0-6 | Codi | 11181017 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4 | 2 | Troncal | Tercer | Segon |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Bàsica |
Departament d'Ensenyament. Generalitat de Catalunya, Orientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i de l'escriptura, , TEBEROBSKY, A, Aprendiendo a escribir, ICE-HORSORI, 1992 TEBEROBSKY, A, Prpoosta constructivista per aprendre a llegir i escriure, Vicens-Vives, 2001 CAMPS, A, L'ensenyament de la composició escrita, Barcanova, 1994 CASSANY, D, Descriure escriure, Empúries, 1987 FONS, M, LLegir i escriure per viure, La Galera, 1999 HERNÁNDEZ, F; VENTURA, M, La organización del currículum por proyectos de trabajo: el conocimiento es un calidoscopio, Octaedro, 2008 MARUNY, MINISTRAL, MIRALLES, Escribir y leer, Edelvices, 1993 SOLÉ, I, "Estratègies de lectura" Monogràfic de la revista Aula de innovación educativa nª 59, Graó, febrer 1997 |
Complementària |
TEBEROBSKY, A, Psicopedagogia del llenguatge escrit, IME, 1987 COLOMER, T. i CAMPS, A, Ensenyar a llegir, ensenyar a comprendre, Rosa Sensat/Eds 62, 1991 |
Revistes:- Articles (Didàctica de la llengua i la Literatura) Ed. Graó. - Clij (revista de literatura infantil i juvenil) Ed. Torre de Papel -Cuadernos de Pedagogía -GUIX, Ed. Graó -GUIX d’Infantil, Ed. Graó. -In-fàn-ci-a (educar de 0 a 6), Rosa Sensat -Perspectiva escolar, Rosa Sensat |