DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | DIDÀCTICA DE LA MÚSICA I LA DANSA A PRIMÀRIA | Codi | 11234220 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix els fonaments teòrics de la rítmica i la seva vessant pedagògica en l'educació primària. | |
A2 |
Elabora propostes de programació adequades a diferents situacions a l'aula. | |
MEMD1 |
Coneix els fonaments teòrics de la rítmica i la seva vessant pedagògica en l'educació primària. | |
MEMD4 |
Determina els aspectes que integren l'educació musical en l'etapa de l'educació primària, doina les estratègies i els recursos metodològics i didàctics necessaris. | |
MEMD5 |
Determina els aspectes que integren l'educació musical en l'etapa de l'educació primària, doina les estratègies i els recursos metodològics i didàctics necessaris. | |
MEMD6 |
Elabora propostes de programació adequades a diferents situacions de l'aula. | |
MEMD1 |
Coneix els fonaments teòrics de la rítmica i la seva vessant pedagògica en l'educació primària. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Comprèn els elements que composen una disciplina Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura Fa aportacions significatives o certes innovacions | |
B2 |
Elabora una estratègia per a resoldre el problema | |
B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses Troba nous mètodes per fer les coses | |
B6 |
Sap respondre a les preguntes que se li formulen Es presenta voluntari per fer presentacions oportunes en públic Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C4 |
Produeix un text escrit gramaticalment correcte | |
C6 |
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals |