DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | SALUT I ACTIVITAT FÍSICA | Codi | 11234225 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Presentacions / exposicions |
|
L'alumne ha de realitzar una exposició oral en la classe sobre un contingut de l'assignatura. Per a la seva avaluació es tindran en compte tant els aspectes formals d'aquesta presentació com l'adequació dels continguts als criteris demandats. | 20% | ||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
L'alumne haurà d'analitzar i intentar resoldre els problemes o casos que el professor present. Per a la seva avaluació es tindran en compte tant els aspectes relacionats amb el procés de resolució com amb el resultat. |
15% | ||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
L'alumne haurà d'elaborar la seva pròpia proposta per donar solució a la situació que planteja el professor. A partir d'una situació o context que es determinarà, i segons els passos bàsics d'una metodologia de treball determinada, l'alumne haurà de fonamentar, justificar i construir la seva proposta d'intervenció per a la promoció de la salut en una comunitat educativa. Per a la seva avaluació es tindran en compte tant els aspectes relacionats amb el procés d'elaboració segons els criteris d'aquesta metodologia com que la proposta sigui realista i viable. |
65% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Donat el caràcter pràctic i d'aplicació de l'assignatura, i que les metodologies i l'avaluació demanden una participació activa en les classes dels alumnes, es considera necessària l'assistència a classe. |