DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | COMUNICACIÓ ESCRITA EN CATALÀ | Codi | 12254004 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Explicació sobre el funcionament de l'assignatura. |
Sessió Magistral | Plantejament i explicació dels temes |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Anàlisi, comentari i debat de casos concrets conflictius o dubtosos des del punt de vista normatiu. |
Treballs | Dos treballs: 1) Ressenya conjunta de 4 llibres sobre un tema, a escollir d'una llista. 2) Treball sobre el tractament de trets lingüístics locals en literatura. Els alumnes de les Terres de l'Ebre i del Maestrat poden fer un treball sociològic alternatiu sobre aquest tema: "Per què els parlants de les Terres de l'Ebre i del Maestrat tenen la consciència que parlen malament?" |
Atenció personalitzada | Atenció personalitzada |