DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | LA TECNOLOGIA EN SECUNDÀRIA | Codi | 11605118 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Comprendre el paper de la tecnologia en l'educació secundària. | AP1 AP5 AP7 AP8 AP9 AP10 AP11 |
BP1 BP3 |
CP3 |
Analitzar els currículums de Tecnologia a l'E.S.O. i al Batxillerat. | AP1 AP2 AP3 AP4 AP5 AP6 AP7 AP8 AP9 AP10 |
BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP7 |
CP3 CP4 CP5 CP6 |
Elaborar programacions i continguts d'unitats didàctiques amb una visió competencial en l'àmbit de la tecnologia a secundària. | AP1 AP2 AP3 AP4 AP5 AP6 AP7 AP8 AP9 |
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP7 |
CP2 CP3 CP4 CP5 CP6 |
Saber desenvolupar adequadament currículums de tecnologia en secundària, fent ús dels recursos didàctics, materials i les TIC. | AP1 AP2 AP3 AP4 AP5 AP6 AP7 AP8 AP9 |
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP7 |
CP1 CP2 CP3 CP4 CP5 CP6 |
Plantejar estratègies i triar les metodologies didàctiques més adients per motivar i captar l'atenció de l'alumne en la matèria de tecnologia. | AP2 AP4 AP5 AP6 AP7 AP8 AP11 |
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 |
CP2 CP3 CP4 CP5 CP6 |
Entendre l'organització curricular de manera global i reflexionar sobre les activitats didàctiques necessaries per donar-li sentit. | AP1 AP2 AP4 AP7 AP8 AP9 AP10 AP11 |
BP1 BP3 BP4 BP5 BP6 BP7 |
CP3 CP4 CP6 |