Metodologies Competències Descripció Pes        
Sessió Magistral
B1
B2
B5
B6
C2
C3
C4
Exposició dels continguts de l'assignatura.
Debats
B3
B6
Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat.
Presentacions / exposicions
B1
B5
B6
C2
C3
C4
Exposició oral per part dels alumnes d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita).
Fòrums de discussió
B2
B3
B6
C3
Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit acadèmic i/o professional.
Pràctiques a través de TIC
B1
B4
B5
C2
C3
Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través de les TIC de manera autònoma.
Supòsits pràctics/ estudi de casos
B2
Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global.
Treballs
B1
B2
B3
B4
B5
B6
C2
C3
C4
Treballs realitzats per l'alumnat.
Proves orals
B4
B6
C3
C4
Proves que inclouen preguntes obertes i/o tancades sobre un tema o aspecte concret. L'alumne ha de respondre de manera directa i oral a la formulació de la pregunta.
Proves pràctiques
B6
C3
C4
Proves que inclouen activitats, problemes o casos a resoldre. L'alumne ha de donar resposta a l'activitat plantejada, plasmant de manera pràctica, els coneixements teòrics i pràctics de l'assignatura.
Proves mixtes
B4
B6
C3
C4
Proves que combinen preguntes de desenvolupament, preguntes objectives de preguntes curtes i/o proves objectives tipus test.
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació serà contínua. Es tindran en compte les reflexions i produccions dels treballs per projectes, dels estudis de casos, dels role-playings, i la recerca autònoma d'informació per al desenvolupament de les exposicions i debats.

Seran valorats positivament la participació en els seminaris, debats, forums, etc.

Les tècniques d'avaluació que s'utilitzaran seran:

Tècniques d'observació directa (registros anecdòticsarratius, llistes de control, escales de qualificació/estimació),

anàlisi de realitzacions (anàlisi de tasques, portafolis, escales de valoració, taules de criteris), tècniques d'informació directa (qüestionaris, diaris, inventaris, entrevistes), proves (proves d'execució o aplicació, proves orals, proves escrites).

Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mí­nims aprovats pel consell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament.

L'alumnat amb alguna necessitat educativa pot parlar amb el professor/a per tal de fer les adaptacions que calguin.

Per poder fer l'avaluació ponderada de la matèria serà necessari presentar totes les activitats obligatòries de cadascú dels mòduls amb pes a la qualificació final, i la nota mínima de cadascuna de les tasques presentades haurà de ser superior a 5.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.