Tema Subtema
1. L'atenció primerenca. 1.1. Identificació primerenca de problemes en el desenvolupament.
1.2. Els problemes en la construcció del vincle
1.3. Els problemes conductuals, de la comunicació i la relació.
2. Intervenció primerenca a l'educació infantil. 2.1. Detecció primerenca de necessitats específiques. Les escales maduratives.
2.2. Camps de treball en la intervenció primerenca. Les aules multisensorials.
2.3. Programes d'atenció primerenca a l'educació infantil.
3. Educació Inclusiva: la inclusió escolar i social de l'alumnat en un centre acollidor. 3.1. L'escola inclusiva. Concepte i principis
3.2. La diversitat escolar. Actituds envers l'atenció a la diversitat.
4. Recursos organitzatius, curriculars i metodològics per atendre les necessitats específiques de l'alumnat a l'etapa d'infantil 4.1. Recursos organitzatius de centre i d'aula
4.2. Recursos curriculars. Plans individualitzats
4.3. Recursos metodològics
4.4. Professionals i serveis per atendre a la diversitat
5. Materials i recursos per atendre la diversitat a l'aula 5.1. Les TIC aplicades a l'atenció a la diversitat e l'alumnat
5.2. Contes, jocs i materials per treballar la diversitat