DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | QUÍMICA MACRO I SUPRAMOLECULAR | Codi | 20705201 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Optativa | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Aplica conceptes de química supramolecular al disseny i síntesi de receptors moleculars, dispositius moleculars senzills i materials moleculars nanoestructurats. Identifica les propietats fonamentals de les forces intermoleculars i la seva importància en química, biologia i ciència dels materials. Identifica els mètodes experimentals utilitzats en la caracterització de sistemes supramoleculars. | |
A7 |
Interpreta processos químics i biològics que funcionen en base a interaccions intermoleculars. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B9 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant. Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ... Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits. Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il•lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ... Utilitza un llenguatge apropiat a la situació. Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...). | |
B14 |
Accepta i compleix les normes del grup. Col • labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits. Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l'equip. Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències. Té en compte els punts de vista dels altres i retroalimenta de forma constructiva. | |
B17 |
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca o treball. Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa. Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps. Reflexiona sobre el seu procés d'aprenentatge i les seves necessitats d'aprenentatge. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada Explica i justifica breument les seves opinions i projectes Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors Comprèn informació i articles de caràcter rutinari Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts |