DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | PROCESSOS PSICOLÒGICS BÀSICS EN LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA | Codi | 11204253 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
León, J. L., Persuasión de Masas: Psicología y Efectos de las Comunicaciones Sociopolíticas y Comerciales, Desuto; 1991, Añaños, Elena, Psicología y Comunicación Publicitaria, Universitat Autònoma de Barcelona; 2009, Harris, R. J., Cognitive Psychology of Mass Communication, Lawrence Erlbaum Associates; 2008, Lowrey, T. M., Psycholinguistic phenomena in marketing communications, Lawrence Erlbaum Associates; 2008, Walton, D., Media Argumentation: Dialectic, Persuasion and Rhetoric, Cambridge University Press; 2007, |
Complementària |
Aristóteles, Retórica, Gredos; 1990 - 2005, Toulmin, S., Los Usos de la Argumentación, Península; 2007, van Eemeren, F.; Grootendorst, R., Una Teoría Sistemática de la Argumentación, Biblos; 2011, Harris, R. J., Information Processing Research in Advertising, Lawrence Erlbaum Associates; 1987, , Media Psychology, Taylor and Francis, , Psychology and Marketing, Wiley Online Library, , Journal of Consumer Psychology, Elsevier, |