DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS D'ENVELLIR | Codi | 14625103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de l’assignatura |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Sessió dedicada a fer seguiment presencial del treball dels alumnes tant pel que fa a l'assimilació dels continguts proposats, com a la seva adaptació per utilitzar la metodologia proposada i la càrrega de treball de l'assignatura. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària | Sessions presencials que inclouen la presentació i l’anàlisi d’aspectes pràctics especifics d’un tema de l’assignatura. En concret de l'aparell respiratori; Amb la posterior elaboració d’un resum per part de l’alumne sobre els continguts tractats |
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge | Preparació dels continguts dels temes 1 al 14 de l’asignatura per part de cada alumne a partir d’un guió dels continguts concrets a preparar i d’un llistat de preguntes orientatives penjats al Moodle |
Treballs | Redacció de dos treballs temàtics per part de l’alumne. Un sobre malalties neurodegeneratives i l'altre sobre l'activitat física a la tercera edat |
Supòsits pràctics/ estudi de casos | Lectura d’algún article de divulgació associat amb els continguts de l’assignatura |
Atenció personalitzada | Els alumnes podran fer consultes de forma individual ja sigui durant les sessions presencials, o bé per correu electrònic. |