DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA I | Codi | 11264104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. Marc teòric. Terminologia bàsica. | 1.1 El currículum de llengües. Funcionalitat del llenguatge oral i de l’escrit. |
2. Bases psicolingüístiques de l’adquisició de la llengua. | 2.1. Teories de l’adquisició: - Conductisme - Innatisme - Cognitivisme - Interaccionisme 2.2. Desenvolupament lingüístic dels infants: Relació entre el desenvolupament psicològic, neurològic i orgànic i el desplegament del domini lingüístic. |
3. Adquisició de la llengua oral. Metodologia i estratègies. | 3.1. Comunicació, expressió i representació. 3.2. El treball de consciència fonològica. |
4. La immersió lingüística. |