DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE L'EDUCACIÓ FÍSICA II | Codi | 11244109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Dissenya i avalua processos d'ensenyament-aprenentatge en educació física de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. | |
A5 |
Es compromet amb la ètica i la responsabilitat social en diferents contextos. | |
A7 |
Es compromet amb l'ètica i la responsabilitat social en diferents contextos. | |
A8 |
Aplica el pensament crític, lògic, creatiu i innovador en les exposicions orals en educació física. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Comparteix i assumeix els objectius d’ aprenentatge proposats pel professor Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’ aprenentatge | |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges Entén el problema i és capaç de desglossar-lo en parts manipulables Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema | |
B3 |
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa Proposa millores a les orientacions relatives de com realitzar el treball amb qualitat Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps | |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Accepta i compleix les normes del grup Actua constructivament per afrontar els conflictes de l’ equip Amb la seva forma de comunicar i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués Sap respondre a les preguntes que se li formulen Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) Adapta la seva argumentació als diferents grups i/o situacions preestablertes Fomenta la participació de les seves audiències i pregunta de forma constructiva per aconseguir el diàleg Adapta la forma del missatge a les diverses situacions | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient | |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
C5 |
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics |