DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | INTERNACIONALITZACIÓ DE L'EMPRESA | Codi | 16665105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Canals, J., La ingternacionalización de la empresa: cómo evaluar la penetración en los mercados exteriores, 1994, Madrid: McGraw-Hill Guisado, M., Internacionalización de la empresa: estrategias de entrada en mercados extranjeros, 2002, Madrid: Pirámide |
Complementària |
Bartlett, C. y Ghoshal, S., La empresa sin fronteras, 1991, Madrid: McGraw-Hill Canals, J., Competitividad internacional y estrategia de la empresa, 1991, Barcelona: Ariel Claver, E. y Quer, D., Estrategias de intetrnacionalización de la empresa, 2000, Alicante: Club Universitario Daniels, J.D. y Radebaugh, L.H., Negocios internacionales, 2004, México: Pearson Durán, J.J., Estrategia y economía de la empresa multinacional, 2001, Madrid: Pirámide Guerras, L.A. y Navas, J.E., La dirección estratégica de la empresa (Cap. 13), 2015, Madrid: Civitas y Thomson Reuters Jarillo, J.C. y Martínez, J., Estrategia internacional: más allá de la exportación, 1991, Madrid: McGraw-Hill Porter, M.E., La ventaja competitiva de las naciones, 1991, Barcelona: Plaza & Janés Rugman, A.M. y Hodgetts, R.M., Negocios internacionels: un enfoque de administración estratégica, 1997, Madrid: McGraw-Hill |