DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | ASSESSORAMENT I ORIENTACIÓ EN EDUCACIÓ | Codi | 11214110 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A3 | Conèixer les bases teòriques i epistemològiques dels processos educatius i formatius. | |
A5 | Conèixer els principis i models d'orientació educativa, escolar i professional en contextos educatius diversos. | |
A7 | Dissenyar i avaluar programes d'intervenció i orientació pedagògica. | |
A9 | Dissenyar i desenvolupar processos d'investigació aplicats a diferents contextos i amb enfocaments metodològics diversos. | |
A12 | Assessorar en processos educatius. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B2 | Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp. | |
B4 | Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. | |
B5 | Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida. | |
B6 | Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets. | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C3 | Gestionar la informació i el coneixement. | |
C4 | Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. | |
C5 | Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |