DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | PROCESSOS I CONTEXTOS EDUCATIUS | Codi | 11605102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. El sistema educatiu i el marc normatiu de l'educació secundària. | • Condicionants polítics o La Constitució (Art. 27) o Estatut d’autonomia (2006) Art. 21 i arti.131 • Antecedents legislatius o El segle XX o Les diferents lleis educatives -Principis. -Bases psicopedagògiques i Principis. |
2. El sistema educatiu i els condicionaments polítics i legislatius de l'activitat educativa en educació secundària. | o Principis i finalitats de la LEC o Resum de les idees principals • LOMCE • El Sistema Educatiu a Catalunya o Els diferents ensenyaments o Currículum, competències bàsiques, organització • El funcionament del centre escolar. Organització general. o Normativa inici de curs: Aspectes bàsics del funcionament de centre |
3.La interacció i l'educació a l'aula. | • Aspectes bàsics de la proposta curricular • Les unitats de programació • La convivència al centre de secundària. La mediació. |
4.La tutoria i l'orientació i l'atenció a la diversitat en l'educació secundària. | • La tutoria • Funcions del tutor. o Objectius, àmbits, activitats. • L’acció tutorial a l'educació secundària |