DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | LLENGUATGE I COMUNICACIÓ | Codi | 11204119 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Conèixer la perspectiva psicològica en l’estudi del llenguatge i el pensament humà. Entendre quins són els problemes teòrics més rellevants i les solucions proposades. | |
A2 |
Familiaritzar-se amb els principals descobriments de la investigació en aquests camps i adquirir una visió integrada dels mateixos. Establir les relacions entre pensament i llenguatge. Establir les relacions que hi ha entre processos psicològics bàsics i el pensament i el llenguatge. | |
A5 |
Conèixer quins són els procediments d’investigació que permeten a la psicologia abordar preguntes que es plantegen sobre el pensament, i sobre la facultat del llenguatge i la seva funció comunicativa. | |
A10 |
Conèixer els àmbits d’aplicació en els que es poden projectar els coneixements en l’estudi del llenguatge i el pensament. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Sap respondre a les preguntes que se li formulen Es presenta voluntari per fer presentacions oportunes en públic Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |