Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a la presa de contacte, presentar l'assignatura i recollir informació dels estudiants, de manera presencial, o mitjançant l'ús de fòrums de presentació, sessions presencials mitjançant webconferència (Adobe Connect), i / o documentació publicada a l'aula virtual (Moodle) per a la seva lectura pels estudiants. |
Esdeveniments científics i/o divulgatius |
Exposició dels continguts de l'assignatura. Es possible també que en el context semipresencial, l'exposició dels continguts de l'assignatura es faci mitjançant webconferència (Adobe Connect), publicació de materials en diversos formats i altres eines de l'aula virtual. |
Supervisió |
Conjunt d’ activitats que promouen un espai de reflexió i d’exercici del pensament crític on es posen en relació i es contrasten els coneixements teòrics i l’aprenentatge pràctic. Permet situar tot un bagatge de coneixements, tècniques, i experiències adquirides en la formació de l’estudiant. En aquest espai tenen cabuda els aspectes personals i les respostes vivencials o sentiments que en la metodologia de la supervisió poden trobar orientació i suport. També pot ser realitzat mitjançant webconferència (Adobe Connect), publicació de materials en diversos formats i altres eines de l'aula virtual.
|
Resolució de problemes, exercicis |
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'una situació real o simulada relacionada amb la temàtica de l'assignatura. Es pot fer presencialment o a l'aula virtual (Moodle): webconferència (Adobe Connect), Fòrums ...
|
Treballs |
Treballs que realitza l'estudiant a partir de material i referències que es lliuren a través de la assignatura. Aquest treball estarà supervisat per facilitar que la professora faci el guiatge del treball de l'estudiant. |