DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | DESIGUALTAT I COOPERACIÓ | Codi | 21234007 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A2 | Identificar i diagnosticar els processos que es manifesten en un territori tenint en compte la seva escala espacial (local – regional) y la seva escala temporal (circumstàncies prèvies) que condicionen aquests processos | |
A3 | Dissenyar, realitzar i avaluar propostes i projectes de planificació i gestió territorial a diferents escales que contribueixin a la sostenibilitat ambiental i a la millora de qualitat de vida de la població | |
A5 | Aplicar tècniques i mètodes quantitatius i qualitatius, així com també de treball de camp, que permetin la recollida, el tractament i l’anàlisi de dades territorials i ambientals | |
A7 | Gestionar i analitzar informació diversa de forma adequada per a descriure, analitzar, diagnosticar i interpretar un territori | |
A9 | Identificar les problemàtiques ambientals i socials que comprometen la sostenibilitat dels territoris | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
CT7 | Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |