DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | METODOLOGIES INNOVADORES D'INTERVENCIÓ EN PROCESSOS DE CANVI | Codi | 15685102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presa de contacte amb l'estudiantat i presentació de l’assignatura: continguts, metodologies d'aprenentate, sistema d'avaluació, atenció, etc. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Fòrums de debat | A partir de la introducció d'un tema de debat per part de les professores en el que s'exposaran algunes preguntes orientatives, l'alumnat ha de respondre des d'una perspectiva crítica i demostrant domini sobre el contingut dels textos dels bolcs temàtics on s'inserta el debat. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària | A partir d'un informe real sobre una intervenció social i/o educativa, es plantejarà l'anàlisi i millora del mateix tenint en compte els materials i continguts del bloc temàtic 4. L'activitat es realitzarà de forma individual. |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada | Lectura d'articles i altra documentació rellevant relacionada amb els continguts de l'assignatura. |
Treballs col·laboratius. | El treball es realitzarà de forma grupal. Els diferents membres del grup (màxim 3 persones) -i amb el vistiplau de les professores- pactaran el projecte/intervenció/àmbit sobre el que es desenvoluparà una anàlisi que contribueixi a la detecció i/o disseny d'estratègies innovadores d'intervenció socioeducatives. |
Seminaris | Xerrades, taules rodones i exposicions centrades en temes específics realitzades per experts en l'àmbit, per aprofundir en el coneixement de determinades matèries realitzades presencialment i/o mitjançant webconferència o altres eines. El seu desenvolupament permet diferents graus d’interactivitat en funció dels objectius pretesos. Aquesta activitat pot ser enregistrada en el moment del seu desenvolupament per facilitar-ne la consulta posterior. |
Atenció personalitzada | Atenció de les necessitats i dubtes que l'estudiantat manifesti en relació al contingut i desenvolupament de l'assignatura. |