DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | METODOLOGIES INNOVADORES D'INTERVENCIÓ EN PROCESSOS DE CANVI | Codi | 15685102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
Fòrums de debat |
|
A partir de la introducció d'un tema de debat (al Moodle) per part de les professores en el que s'exposaran algunes preguntes orientatives, l'alumnat ha de respondre des d'una perspectiva crítica i demostrant domini sobre el contingut dels textos dels blocs temàtics on s'inserta el debat. L'activitat es realitzarà de forma individual. Cal utilizar els coneixements adquirits en les classes magistrals i la lectura de textos recomanats. També el tindrà en compte la capacitat d'incorporar les aportacions dels companys i de les companyes. |
20% | ||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
A partir d'un informe real sobre una intervenció social i/o educativa, es plantejarà l'anàlisi i millora del mateix tenint en compte els materials i continguts del bloc temàtic 4. L'activitat es realitzarà de forma individual. Es valorarà la incorporació de recursos ètics i narratius que contribueixin a la innovació i millora d'una intervenció social i/o educativa. |
45% | ||||||
Treballs col·laboratius. |
|
El treball es realitzarà de forma grupal. Els diferents membres del grup (màxim 3 persones) -i amb el vistiplau de les professores- pactaran el projecte/intervenció/àmbit sobre el que es desenvoluparà una anàlisi que contribueixi a la detecció i/o disseny d'estratègies innovadores d'intervenció socioeducatives. Es valorarà la capacitat d'analitzar de forma crítica i reflexiva així com l'aportació d'elements, estratègies i metodologies innovadores per la millora de l'intervenció motiu d'anàlisi. |
35% | ||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
S'establirà un període perquè els estudiants puguin lliurar les activitats no superades en l'avaluació continuada. En el cas de la Docència totalment en línia, l'avaluació serà igual i sota els mateixos criteris avaluatius que la de carácter semipresencial. |