DADES IDENTIFICATIVES 2021_22
Assignatura (*) CONSTRUCCIÓ DE MARCA I REPUTACIÓ EN LÍNIA Codi 21224120
Ensenyament
Grau en Gestió de Turisme i Hoteleria (2018)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 Obligatòria Quart 1Q
Modalitat i llengua d'impartició Vegeu grups activitat
Prerequisits
Departament Economia
Coordinador/a
SEGÚ SENDRA, MAURICI
Adreça electrònica maurici.segu@urv.cat
Professors/es
SEGÚ SENDRA, MAURICI
Web
Descripció general i informació rellevant

Totes les empress tenen un nom, però no totes elles tenen una marca. Coneixem per Branding el procés mitjançant el qual construing significat, valors, històries i tot allò que el mercat acaba associant a la nostra marca. L'assignatura té com a objectiu familiaritzar l'alumne amb el concepte de marca, en com construir-les, gestionar-les, comunicar-les i portar-les al máxim nivell. Construir una marca no és una tasca fàcil, però és una experiencia apassionant. A disfrutar de l'experiencia!

De cara al curs 2021-22 es treballarà amb el màxim de presencialitat possible que ens permeti la mida del grup, la capacitat de l’aula i les directrius sanitàries. A l’espai moodle de l'assignatura s’informarà de la modalitat d’impartició i de qualsevol canvi que pugui sorgir.

(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent