En aquesta assignatura està previst
organitzar la docència amb sessions de diversa tipologia, sempre adaptant-nos a
les condicions sanitàries emergents:
A) Classes presencials amb dinàmiques
teòrico-pràctiques. Segons la normativa vigent, es prioritzarà la presencialitat. B) Classes inverses, és a dir, classes teòriques a
distància reforçades per presencials per a aprofundir en les competències més
complexes. L'estudiant
HA D'ASSISTIR A LES CLASSES PRESENCIALS i VIRTUALS determinades en el
calendari. En els casos excepcionals en què l'estudiant no pugui assistir a les
classes presencials i/o participar en les sessions virtuals haurà de realitzar
les mateixes activitats individuals i grupals que la resta d'estudiants i
presentar-les en paper, enregistraments o com es pacti amb el professorat. En
tot cas, per a fer el contracte sobre aquestes activitats alternatives, cal
avisar A CADA PROFESSOR-A de la no-presencialitat OBLIGADAMENT DURANT LES DUES
PRIMERES SETMANES DE CLASSE.
Pel que fa als continguts, aquesta matèria aporta elements per a la formació de dues funcions professionals fonamentals dels pedagogs-es en les institucions d’educació formal i no formal: l’assessorament i l’orientació.
Els “focus” d’assessorament i orientació i, per tant, també les estratègies, aniran dirigits a la mateixa institució, al currículum o missió, al professorat o professionals protagonistes i als alumnes, famílies i comunitat.
|