DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA II | Codi | 11274105 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||
6 | Obligatòria | Tercer | AN |
|||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | ||||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Filologia Catalana Filologies Romàniques |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | ana.torres@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
L'assignatura té per finalitat la capacitació dels estudiants al voltant de la planificació i conducció del procés d'ensenyament-aprenentatge de la lectura i de l'escriptura en l'etapa d'educació infantil. En aquest sentit, s'aborden els processos d'aprenentatge de la lectura i de l'escriptura i es coneixen els diferents models d'ensenyament-aprenentatge d'aquestes capacitats i habilitats. També, s'aprofundeix especialment en el model constructivista i en la seva aplicació a l'aula. Per a això, s'incideix en l'aprenentatge de la llengua escrita dins del treball per projectes.
|
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |