DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | PATROCINI I MECENATGE | Codi | 12224215 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||||||||||||
6 | Optativa | Quart | 1Q |
|||||||||||||||
Impartició | Modalitat per grup d'activitat | Idioma d'impartició, horaris i dates d'examen | ||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Estudis de Comunicació |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | concepcion.esteve@urv.cat xavier.ribera@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
Aquesta assignatura està dissenyada per a que l'estudiant reconegui les estratègies que les empreses i organitzacions tenen per millorar i/o consolidar la seva imatge fent especial incidència en les accions de RSC com el patrocini/ mecenatge/esponsorització/ col·laboració. L'objectiu global de l'assignatura és que els alumnes coneguin les opcions, tendències i possibilitats de interactuar amb els seus stakeholders per tal de obtenir un retorn beneficiós per l'empresa/organisme. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |