Es durà a terme una avaluació interna (per part de la universitat), una valoració externa (per part del centre de pràctiques) i una autovaloració (per part de l’estudiant).
Metodologies Competències Descripció Pes        
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes
A3
A4
A6
A8
CT1
CT2
CT4
CT6
Es valoraran les entrevistes amb el/l coordinador/a de pràctiques, que avaluarà les competències de l'estudiantat pel que fa a la gestió de les seves pràctiques (cerca d'intitució, contacte, concreció de feina i horaris, etc.) 10%
Estada de pràctiques
A3
A5
A7
A9
CT1
CT3
CT5
CT7
Es valorarà la feina realitzada en la institució de destí, tenint en compte els informes del tutor de la institució d'acollida 30%
Memòria
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
CT1
CT2
CT3
CT4
CT5
CT6
CT7
Es lliurarà una memòria intermèdia i una final on l'estudiantat estableixi objectius, competències, treball realitzat i opinió personal sobre les pràctiques realitzades. Aquestes memòries han d'estar signades pel/la tutor/a de la institució d'acollida. 60%
Altres

També es tindran en consideració le entrevistes realitzades entre professorat i alumnat

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Els estudiants matriculats a la URV segueixen el sistema ECTS i tenen dret a les convocatòries d'avaluació indicades a la normativa acadèmica de grau i màster vigent.

L'assignació de les pràctiques on realitzarà l'estada de l'estudiant, i del projecte de recerca que desenvoluparà en el centre de rebuda estarà en funció d'un procés de selecció que tindrà en compte la nota mitjana de l'expedient, o l'ordre de preferències.

L'assignació de tutors acadèmics o de la persona o persones que realitzaran les funcions de tutors professionals durant l'estada de l'estudiantat en el seu lloc de pràctiques es conciliarà entre la pròpia institució de rebuda (arxius, monuments, museus, biblioteques o altres institucions culturals) com de l'emissora (URV).

Pel que fa a la memòria, es tindrà en compte la claredat expositiva del document escrit, i que la referència al treball realitzat sigui concreta i s'adeqüi al que s'espera d'aquesta mena de pràctiques. L'informe (tant l'intermedi com el final) haurà d'estar signat per l'estudiant i pel responsable de la institució d'acolliment.


El document, en pdf, haurà de penjar-se en el moodle.