DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU | Codi | 13204301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Treball fi de grau | Quart | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE5 |
Integrar les dimensions social, econòmica i ambiental en els treballs i projectes realitzats | |
CE8 |
Justificar els resultats obtinguts | |
CE9 |
Aplicar les tècniques pròpies del camp científic en un projecte concret | |
CE10 |
Documentar correctament el treball (elaborar llibreta de laboratori o altres) Fer una gestió adequada dels riscos al lloc de treball Treballar de manera curosa i rigurosa | |
CE11 |
Manipular correctament la instrumentació al laboratori | |
CE12 |
Planteja correctament els càlculs necessaris, utilitzant les unitats adients Tenir criteri per interpretar els resultats experimentals | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç | |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. (Ser digital) Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. (Cercar) Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. (Organitzar) Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear) Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació. (Compartir) | |
CT3 |
Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo. (Comprensió) Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina. (Anàlisi) Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. (Creativitat) Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista. (Innovació) Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. (Avaluació) | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat) Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. (Construcció del discurs) Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. (Eficàcia) Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. (Comunicació no verbal i ús de la veu) Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. (Construcció del discurs) Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (Eficàcia) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |