DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | BASES D'EDUCACIÓ, ÈTICA I COMUNICACIÓ | Codi | 14224003 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A12 |
Comprendre l'alimentació humana des d'una perspectiva integral (biopsicosocial) Ser conscient la diversitat cultural dels comportaments alimentaris Establir relacions entre formes de vida, comportaments alimentaris i estat de salut Buscar els recursos necessaris per a comunicar - en un context multicultural Conèixer i comprendre la realitat social dels usuaris / pacients (empatia) | |
A17 |
Establir relacions entre formes de vida, comportaments alimentaris i estat de salut Conèixer i comprendre la realitat social dels usuaris / pacients (empatia) | |
A23 |
Ser conscient la diversitat cultural dels comportaments alimentaris Buscar els recursos necessaris per a comunicar - en un context multicultural Conèixer i comprendre la realitat social dels usuaris / pacients (empatia) | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT5 |
RA1. Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat) RA2. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. (Construcció del discurs) RA3. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. (Eficàcia) RA1. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. (Comunicació no verbal i ús de la veu) RA2. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. (Construcció del discurs) RA3. Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (Eficàcia) | |
CT7 |
Conèixer les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen entre homes i dones i comprendre'n les causes. RA2. Identificar els principals problemes ambientals. (Medi ambient) RA3. Reconèixer i reflexionar sobre les necessitats i problemàtiques socials, i implicar-se en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà/ana) RA4. Reconèixer els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostrar capacitat crítica i de diàleg, i fer un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària. (Ètica) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |