DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | MECÀNICA I TEORIA DE MECANISMES I | Codi | 20224103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Resolució per part de l'alumne de problemes complexes aplicant el conceptes teòrics i pràctics. L'alumne lliurarà un document escrit amb la resolució del problema plantejat que serà avaluat. | 35 | ||||
Proves de desenvolupament |
|
Dos examens amb resolució de problemes i casos pràctics amb aplicació dels conceptes teòrics apresos a les sessions magistrals Primer examen, 25% Segon examen, 40% |
65 | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Primera convocatòria: La mitja de les dues notes de les 2 proves de desenvolupament ha de ser igual o major que 4 per poder fer mitja amb la resta de notes de l'assignatura d'avaluació continua. A més, la nota mínima de la segona prova de desenvolupament ha de ser superior o igual a 3,5 per poder fer mitja amb les altres notes d'avaluació continua. El segon parcial de l'assignatura compren tot el temari. Segona convocatòria: En el cas de que un alumne hagi participat activament en l'avaluació continua (resultat de PBL>6,5), els resultats obtinguts de les proves d'avaluació durant el curs comptaran, si li son favorables, en la nota final de la segona convocatòria. Durant les proves, els telèfons mòbils, tabletes i altres aparells electrònics que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. Alumnes repetidors: En el cas de que un /una alumne obtingui un resultat de PBL>6.5, podrà optar a convalidar aquesta part el curs a repetir. |