DADES IDENTIFICATIVES 2012_13
Assignatura (*) CREATIVITAT PUBLICITÀRIA Codi 12112015
Ensenyament
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
12 6 6 Troncal Quart Anual
Modalitat i llengua d'impartició
Prerequisits
Departament Estudis de Comunicació
Coordinador/a
MARCA FRANCES, GUILLEM
Adreça electrònica guillem.marca@urv.cat
Professors/es
MARCA FRANCES, GUILLEM
Web
Descripció general i informació rellevant Conérixer totes les teories de creativitat publicitària per tal d'aplicar-les a casos pràctics al llarg del curs; afavorir la creació d'una personalitat entusiasta amb els mecanismes pertinents de "despertar" creatiu
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent