DADES IDENTIFICATIVES 2009_10
Assignatura (*) DIRECCIÓ DE MÀRQUETING Codi 16042019
Ensenyament
Administració i Direcció d'Empreses (2002)
Cicle 2on
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 4.5 1.5 Troncal Tercer Segon
Modalitat i llengua d'impartició
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Unitat Predepartamental de Comunicació
Coordinador/a
RABASCO ESCODA, NEUS
Adreça electrònica neus.rabasco@urv.cat
alicia.alegret@urv.cat
montserrat.figarola@urv.cat
Professors/es
RABASCO ESCODA, NEUS
ALEGRET MARTÍ, ALÍCIA
FIGAROLA CERVERA, MONTSERRAT
Web https://www.dge.urv.es/web
Descripció general i informació rellevant Proporcionar les eines de gestió per poder desenvolupar les quatre variables clau del Marketing Mix. El procés d'innovació, desenvolupament i llançament de nous productes, la fixació de preus de venda, la selecció de canals de distribució o el disseny de polítiques de comunicació són els conceptes principals que seran analitzats.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent