DADES IDENTIFICATIVES 2019_20
Assignatura (*) ESTRUCTURA DE MERCATS TURÍSTICS Codi 21204106
Ensenyament
Grau de Turisme (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 Obligatòria Segon Jul., Set.
Modalitat i llengua d'impartició
Prerequisits
Departament Economia
Coordinador/a
SANZ CORDOBA, PATRICIA
Adreça electrònica patricia.sanz@urv.cat
Professors/es
SANZ CORDOBA, PATRICIA
Web http://gandalf.fcee.urv.cat/departaments/economia/web/catala/membres/membres/marc.barbera/apartats/perfil
Descripció general i informació rellevant L’assignatura planteja com objectiu essencial l’estudi dels mercats turístics. Per una banda, es caracteritza el mercat i la seva dinàmica. En segon lloc, s'analitzen els elements relacionats amb la competència en el mercat i la distribució empresarial. En tercer lloc, s'analitzen les estratègies adoptades per les empreses. En quart lloc, es caracteritzen els mercats del sector turístic català i espanyol. Les classes tenen una vessant teòrica però també pràctica: a) es presenten indicadors que seran aplicats; b) es presenten casos pràctics en el context turístic.
Com a conseqüència de l'extinció del pla d'estudis que estàs cursant, aquesta assignatura es realitza a través de tutoria. Per a més informació cal consultar l'horari d'atenció personalitzada del professor.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent