Esdeveniments científics i/o divulgatius |
Assitir a xerrades d'experts |
Fins a 1 punt |
Pràctiques a laboratoris |
Participar a un role-playind a l'aula de grups |
Fina a 1 punt |
Proves objectives de preguntes curtes |
Exercici de 40 preguntes d'opció múltiple (amb 4 opcions de resposta) |
Fins a 3 punts |
Totes les activitats descrites anteriorment tenen repercussió en l'avaluació. El professor tindrà evidències molt diversificades, la majoria d'elles escrites, sobre el treball i el progrés de l'alumne, recollides totes elles en el portafoli de l'alumne. Aquestes evidències les anirà registrant, alhora que valorarà la seva qualitat. Hi haurà aspectes de l'assignatura, els més vinculats a les competències del “Saber”, que el professor podrà valorar mitjançant algun tipus de prova (sigui una prova de desenvolupament, de preguntes curtes, objectiva o oral). En el bloc que ens ocupa, donat el seu caràcter marcadament orientat a la pràctica educativa, el professor utilitzarà també proves pràctiques per a avaluar les competències del “Saber Fer”. |