Objectius Competències
a) Conèixer l'evolució històrica de la integració A1
B3
C3
b) Apropar-se als conceptes teòrics que fonamenten la intervenció en diferents discapacitats A3
B1
C3
c) Conèixer el marc legislatiu A2
A4
B6
C3
d) Conèixer les característiques i problemàtica socio-educativa de les persones amb discapacitat A3
A5
A6
A7
A8
B1
C3
e) Conèixer les principals tendències existents en relació a la integració sociolaboral de persones amb discapacitats A2
A3
A4
A8
A9
B1
C3
f) Conèixer alguns dels principals criteris facilitadors de la integració sociolaboral de les persones amb discapacitats. El treball amb suport A2
A3
A7
A8
B1
C3
g) Conèixer i analitzar centres, projectes i experiències concretes del nostre context referents a diferents entorns relacionats amb la integració sociolaboral de les persones amb disminucions. A4
A7
A8
B1
C3
h) Valorar les possibilitats educatives dels alumnes amb discapacitats. A11
A12
A13
A14
A17
B2
B3
B5
B17
C2
C3
i) Conèixer els canvis que s'han de produir en els centres educatius per atendre els alumnes amb discapacitats. A3
A4
A7
B4
B5
B10
C3
j) Adquirir coneixements teorico-pràctics, de caràcter didàctic, per utilitzar-los en situacions reals. A8
A9
A12
A13
A17
B2
B17
C3
k) Conèixer els diferents serveis i professionals que existeixen a l'actualitat per facilitar la integració educativa. A3
A4
B5
B7
B9
B12
C3
l) Delimitar conceptes com: integració familiar, escolar, social i laboral. A3
A8
B1
C3