DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | ASPECTES EVOLUTIUS I EDUCATIUS DE LA DEFICIÈNCIA VISUAL | Codi | 11091023 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4 | 2 | Troncal | Segon | Anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1.Familiaritzar-se amb els conceptes clau de la deficiència visual des d´un punt de vista anatòmic i fisiològic. | A30 |
||
2-Conèixer les principals implicacions de la deficiència visual per al desenvolupament psicològic de la persona. | A28 A37 |
B12 B18 B19 |
|
3.-Conèixer estratègies d´intervenció en l`àrea de la deficiència visual. | A39 A40 A45 |
B10 B11 |
C5 |
4 - Analitzar les característiques fonamentals dels subjectes amb deficiències visuals i les directrius per al seu diagnòstic i educació | A36 A37 |
B9 B12 B19 |
|
5.- Conèixer i aplicar les diferents estratègies, mètodes i models comunicatius que s´utilitzen en el treball específic dels alumnes amb deficiència visual. | A41 A46 A52 |
B14 B15 |
|
6. - Conèixer els recursos humans, materials i tecnològics que utilitzen els alumnes amb deficiència visual | A42 A45 A47 A49 |
B10 B11 |
|
7.-Reconèixer la realitat educativa de les persones amb greus deficiències visuals | A50 A51 A54 A55 A57 |
B16 B17 B19 |
C3 |
8-Analitzar, valorar i crear programes, instruments i materials específics adaptats als subjectes amb deficiències visuals | A49 A53 |
B3 B5 |