Objectius Competències
Entendre el marc conceptual del procés de desenvolupament i els factors determinants d'aquest A1
Conèixer els aspectes bàsics de la sequència evolutiva dels infants d'educació infantil i primària i descriure les característiques pròpies de cada etapa A1
A29
A44
Conèixer dissenys, mètodes i instruments per estudiar el procés evolutiu dels infants en situació escolar A1
Identificar, a partir dels coneixements teòrics del desenvolupament, els principis bàsics de la pràctica educativa i els criteris d'intervenció per optimitzar-lo A1
A53
Elaborar i/ aplicar métodes i instruments per a fer el seguiment del procés de desenvolupament entre 0 i 12 anys. B4
B5
Fer ús del coneixement de Psicologia Evolutiva per identificar el nivell de desenvolupament individual dels infants estudiats mitjançant l'aplicació dels métodes anteriorment esmentats B1
B4
Millorar el coneixement i ús de les fonts d'informació sobre el procés de desenvolupament. B1
Millorar les habilitats d'interacció i comunicació amb infants i companys B5
B7
Apreciar les aportacions de la Psicologia Evolutiva per la formació i pràctica dels mestres i mestras d'educació infantil i primària B3
Prendre consciència i reconeixer-se en tant que mestre/a, com agent promotor del desenvolupament integral de l'alumnat i comprometre's en aquesta tasca B6
C3
Ser sensible a les diferencies individuals en el procés de desenvolupament i donar resposta individualitzada a les necessitats evolutives de cada infant A36
A47