DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | MATEMÀTIQUES I LA SEVA DIDÀCTICA I | Codi | 11101008 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Primer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer el plantejament general del treball de l'àrea de matemàtiques a Primària | A7 A8 |
||
Comprendre els tòpics bàsics de ladisciplina ( Nombres naturals, sistemes de numeració, nombres racionals, sentit de les operacions, magnituds i mesura, geometria elemental) | A7 A8 |
B1 B2 B3 |
|
Adquirir nocions bàsiques del plantejament de la didàctica del càlcul | A2 A8 A10 |
B2 B3 |
|
Aplicar els coneixements matemàtics a la resolució de problemes del camp de les matemàtiques escolars. | A9 A10 |
B2 B3 |
|
Analitzar materials didàctics pel treball de l'àrea de matemàtiques a l'escola. | A8 A40 A50 |
B3 |
|
Utilitzar bibliografia adient per trobar reflexions i recursos sobre la matemàtica escolar i el seu aprenentatge. | A1 A7 A8 |
B1 B3 |
|
Decidir com fer un càlcul i ejecutar-lo amb fluidessa | A7 A10 |
B1 B2 B3 B4 |
|
Prendre consciència de la relació entre el treball de la matemàtica escolar i el desenvolupament cognitiu dels alumnes. | A1 |
B1 |
C2 C3 |
Apreciar l'ús delpensament matemàtic per organitzar, comprendre i actuar en la societat. | A7 A8 A9 A10 |
B1 B3 |
C3 |
Valorar la història de lacreació del coneixement matemàtic i relacionar-lo amb la construcció del pensament dels alumnes de Primària. | A1 A7 |
B3 |
C3 |