Descripció Pes
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Problemes específics sobre cada apartat del temari 10%
Presentacions / exposicions Aniran a càrrec de grups de treball (3-4 alumnes). Consistiran en l'aplicació, sobre casos pràctics, d'elements treballats a classe, i en la formulació de criteris i opinions raonats sobre el caràcter didàctic de diferents exercicis, tècniques, procediments. etc. 20%
Treballs Presentació d'un treball individual que consistirà en l'elaboració d'una memòria de les exposicions fetes a l'aula, enriquida amb la bibliografia recomanada. 10%
Proves de desenvolupament Prova escrita que tindrà lloc en acabar el quadrimestre. Versarà sobre els continguts que han estat objecte d'estudi. 60%
Proves orals Serà avaluada en el context de la presentació/exposició. 0
Altres

Lectures obligatòries: Galí, A.:L'ensenyament de l'ortografia als infants; Camps, A.: La gramàtica a l'escola bàsica; Codina, F. i Fargas, A: Propostes de classificació dels errors d'ortografia.

 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per absència justificada a les classes, existeix l'opció d'un examen escrit sobre el temari del curs. Caldrà tenir una entrevista en començar el curs per rebre les orientacions adients. Vegeu horari de tutorìes, que seran facilitades a la bústia de cada alumne.

Aquesta prova consisteix en l'aplicació, sobre casos pràctics, d'elements treballats a classe, i en la formulació de criteris i opinions raonats sobre el caràcter didàctic de diferents exercicis, tècniques, et. En tot moment es tindrà molt en compte la correcció en l'expressió escrita.