DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | CIÈNCIES EXPERIMENTALS I LA SEVA DIDÀCTICA II | Codi | 11131019 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Segon | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer el plantejament general del treball de l'àrea de ciències experimentals a primària | A11 A12 |
||
Comprendre els tòpicas bàsics de la disciplina (Materials i objectes, energia, fenòmens lluminosos i acústics, màquines, canvis i temps, acció humana sobre el paisatge, etc). | A11 A12 |
B2 B3 |
|
Aplicar els coneixements propis de les ciències a la resolució de problemes del camp de les ciències experimentals escolars. | B2 B3 |
C5 |
|
Analitzar materials didàctics pel treball de l'àrea de ciències experimentals a l'escola. | A39 A49 |
B3 |
|
Prendre consciència de la relació entre el treball de les ciències experimentals escolars i el desenvolupament cognitiu dels alumnes. | B1 |
C2 |
|
Apreciar l'ús del mètode experimental per organitzar, comprendre i actuar en la societat. | A12 A13 |
B1 B2 B3 |