DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | CIÈNCIES SOCIALS I LA SEVA DIDÀCTICA II | Codi | 11131020 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Tercer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Novak, J. y Gowin, B., Aprendiendo a aprender, NOVAK, J. y GOWIN, B.Barcelona, Martínez Roca., 1988 Cooper, H., Didáctica de la historia en la educación infantil y primaria, Madrid: MOrata/MEC, 2002 Vera, I.; Pérez, D. (eds.), Formación de la ciudadanía: las TICs y los nuevos problemas, AUPDCS/ U.Alacant, 2004 Benejam, P.; Quinquer, D., La construcció del coneixement social i les habilitats cognitivolingüístiques, Jorba, J. (et.al.eds.): Parlar i escriure per aprendre234-254, 1998 Benejam, P., Las finalidades de la Educación Social, Benejam, P. y Pagès, J. (Coords.). Enseñar y aprender Ciencias Sociales, Geografía e Historia en la, 1997 AUPDCS, Un currículum de Ciencias Sociales para el siglo XXI: qué contenidos y para qué, Sevilla: Díada/Universidad de La Rioja/AUPDCS, 1999 |
Complementària |
Benejam, P. y Pagès, J. (Coords.), Enseñar y aprender Ciencias Sociales, Geografía e Historia en la Educación Secundaria, Barcelona, Horsori, 1997 Cañal, P. et.al, Investigar en la escuela: elementos para una enseñanza alternativa, Sevilla, Díada, 1997 |