Codi |
|
A1 |
Conèixer i contextualitzar els sistemes educatius i formatius actuals en el context internacional i, especialment, en els països de la unió europea. |
A2 |
Conèixer els processos històrics dels sistemes, les professions i les institucions i/o organitzacions d’educació i formació. |
A3 |
Conèixer les bases teòriques i epistemològiques dels processos educatius i formatius. |
A4 |
Conèixer els fonaments i la metodologia d’avaluació, referida a programes, contextos, processos, productes, professionals, institucions i/o organitzacions i sistemes educatius. |
A6 |
Conèixer les bases teòriques, evolutives i socioculturals del desenvolupament humà. |
A7 |
Conèixer els models, principis i enfocaments de l’orientació educativa, escolar i professional en contextos educatius diversos. |
A8 |
Conèixer els principis i fonaments d’atenció a la diversitat en educació. |
A9 |
Conèixer els principis i fonaments de la teoria del currículum i la seva aplicació als processos d’ensenyament-aprenentatge. |
A13 |
Conèixer la legislació educativa. |
A14 |
Fonamentar el disseny de mitjans didàctics i de contextos educatius, dissenyar i avaluar la seva utilització. |
A15 |
Dissenyar programes d’intervenció, orientació i formació adaptats ales característiques diferencials de subjectes i situacions en els diversos trams del sistema educatiu i àrees curriculars. |
A17 |
Dissenyar i aplicar tècniques i instruments de diagnòstic i detecció de varibales que justifiquen una acció educativa concreta. |
A22 |
Dissenyar i avaluar recursos didàctics, materials i programes de formació per diferents col·lectius , nivells i àrees curriculars. |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
B9 |
Capacitat d’anàlisi i síntesi |
B14 |
Reconeixement i respecte a la diversitat i multiculturalitat |