DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | DESENVOLUPAMENT PSICOMOTRIU | Codi | 11161102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Obligatòria | Segon | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Coneixements previs dels alumnes en relació a cadascun dels blocs. |
Sessió Magistral | Cal que l'alumne amplii els continguts tractats a classe amb lectures complementaries i dediqui un temps a l'estudi. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | En un dels blocs del programa aplicarem el PBL i caldrà que els alumnes resolguin el problema presentat en grup. |
Presentacions / exposicions | Una vegada resolt el problema, els alumnes exposaran la seva sol.lució, per grups. |
Pràctiques a laboratoris | Són pràctiques sobre els diferents continguts psicomotrius que els alumnes fan a la sala de psicomotricitat. Una vegada acabada la classe, han d'elaborar una memòria de cada sessió. |
Treballs | Incorpora el treball que l'alumne ha recopilat per tal de mostrar el seu aprenentatge, creixement i canvi en el temps. En el portafoli s'hi inclouran diferents activitats: resums d'articles, esquemes, mapes conceptuals, pensar activitats o exercicis, comentaris crítics, etc. A més, podran aportar-hi d'altres documents de forma voluntaria |
Fòrums de discussió | Correspon a l'espai forum del Moodle, que els alumnes utilitzaran al llarg del curs. |
Resolució de problemes, exercicis | Treball personal que l'alumnes haurà de fer en relació al problema plantejat a classe a partir de la metodologia PBL. |