DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | PSICOLOGIA COMERCIAL I DEL CONSUM | Codi | 11161220 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Objectius | Recomanacions | Metodologia docent |
Metodologia avaluació | Programa | Perfil de competències |
Fonts d'informació |
Bàsica | |
Quintanilla, I. (2002). Psicologia del Consumidor.. Madrid. Pearson Educación S.A. Rovira Celma, A. (2000, 2a reimpressió) Comportamiento del consumidor. Comprendiendo al consumidor. Madrid Pearson Educación S. A. Tellis, G.J. i Redondo I. (2002) Estrategia de publicidad y promoción. Madrid. Pearson Educación S. A: León J. L, Yolabarria, E. (1991). Conducta del consumidor y Marketing. Bilbao Deusto Quintanilla Pardo, I. (1994). Marketing y psicologia. Concepto y aplicaciones. Valencia: Promolibro. Schiffman, L.G. i Lazar Kanuk, L. (2001) Comportamiento del consumidor. Mèxico Prentice Hall |
|
Complementària | |